mandag den 13. juni 2016

Indledning

Indledning

Sidste år var jeg på tur på min MC. Det var en stor succes for mig, så det vil jeg gentage i år. Jeg lærte dog et par ting. Motorcyklen var ikke stor nok, Yamaha 600 XZ600N. Den kørte fint, men der var lidt trættende at køre langt på den, så i februar købte jeg en Yamaha  FJR 1300. Den skulle nok kunne klare Europa. Jeg lærte også, at man ikke behøver at bo i telt. Hoteller og især "bed-and-Breakfast" er meget bedre omend lidt dyrere. Derimod var det en absolut succes at rejse til vinområderne. Vinen er god, vejtet er godt og naturen er skøn. Desværre kunne jeg ikke komme afsted i april som planlagt. jeg vil gerne køre mod foråret, men jeg måtte vente til juni. Det passede så med, at mine MC-venner, som  jeg kører sammen med én gang om året, kunne finde plads i kalenderen fra torsdag, den 9. juni 2016. Det kunne så passe med, at jeg kunne fortsætte sydpå, når de andre drog hjemad


Ingen kommentarer:

Send en kommentar